دانلود جدیدترین ها
تبلیغات دانلود نرم.افزار عـکس آنتی ویروس و ....

  

 

حفاظت از اطلاعات محرمانه و شخصی از مهم ترین دغدغه های کاربران در فضای سایبر است . دیگر همانند گذشته استفاده از بخش های امنیتی ویندوز نظیر پسورد گذاشتن برای یوزرهای سیستم و یا مخفی کردن فایل ها اثری نداشته چرا که با آشنا شدن بیشتر کاربر ها با روش های دور زدن و حذف اینگونه موانع به اصطلاح امنیتی تنها کار یک نفوذ گر را برای چندین ثانیه به تاخیر خواهند انداخت و هیچ گاه نتوانسته گزینه ی ایمن باشد .

 

Iobit Protected Folder نام نرم افزاری است که امروز قصد معرفی آن را در دانلودکده داریم که با در اختیار داشتن آن می توانید با خیال آسوده هر گونه اطلاعات محرمانه و یا شخصی دارید بر روی کامپیوتر خود ذخیره سازید بی آنکه دلهره ای از دسترسی افراد غیر به آنها داشته باشید . این برنامه به شما کمک می کند تا با استفاده از الگوریتم های نوین و پیشرفته در محافظت از پوشه ها ، آنها را غیرقابل نفوذ کرده و امنیت اطلاعات تان را تضمین می نماید .

Iobit Protected Folder که از ویندوز های ایکس پی ، ویستا ، سون و حتی ویندوز سرور های ۲۰۰۳ و ۲۰۰۸ به طور کامل پشتیبانی می کند با مخفی سازی فایلها و فولدر ها به گونه ای که از هیچ راهی قابل نمایش نباشند آنها را از دست افراد سودجو در امان نگاه می دارد . کافیست فایلهای مورد نظر خود را به جعبه ایمن ( Safety Box ) کشانیده و رها سازید تا به همین سادگی به حالت مخفی درآیند .

 


ادامه مطلب...
بازدید : مرتبه
ارسال توسط Behzad

  

با استفاده از Supreme Folder Hider می توانید بر روی فایل ها پوشه ها و تمام درایو های خود رمز عبور قرار داده و به طور بسیار ایمن آن ها را از دید دیگران مخفی نمایید. به طور کامل این برنامه تمام رمز عبور های سیستم و کلا امنیت تمام فایل های شما را تضمین میکند. این نرم افزار از بهترین و قدرتمندترین نرم افزارها در ضمینه قفل گذاری می باشد. امیدواریم استفاده لازم را ببرید



ادامه مطلب...
بازدید : مرتبه
ارسال توسط Behzad
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 80
بازدید دیروز : 130
بازدید هفته : 213
بازدید ماه : 210
بازدید کل : 20275
تعداد مطالب : 60
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1